Tavoitteenamme on vuorovaikutuksen ja yhteistyön lisääminen

Uusia monitilatoimistoja otettiin käyttöön useilla paikkakunnilla. Asiakasyhteistyötä vahvistettiin onnistuneella pilottitapahtumalla. Verohallinto kehittyy jatkuvasti, ja uusia osaajia tarvitaan myös tulevaisuudessa.

Moderni monitoimitila ja joustavat käytännöt

Valtakunnallinen toimitila- ja työympäristökonsepti kiteyttää toiminnan vaatimukset toimitiloille. Konsepti konkretisoi tilankäytön järkeistämisen ratkaisut vastaamaan strategiasia tavoitteitamme ja työnantajalupaustamme.

Toimitiloja uusittaessa siirrytään työskentelemään moderneihin monitilatoimistoihin. Tavoitteena on vuorovaikutuksen ja yhteistyön lisääminen. Vuoden 2017 aikana otettiin uusi työympäristöratkaisu käyttöön Järvenpäässä, Helsingissä eli Vallilan 4. vaihe, Lappeenrannassa ja Savonlinnassa.

Pyöritä pankkiiria, valloita verottaja

Verohallinto Vallila ja OP järjestivät yhdessä korttelin kokoisen lounasdiskon henkilöstölleen. ”Pyöritä pankkiiria, valloita verottaja” -tapahtuma vei Helsingin Vallilassa työskentelevät ihmiset keskellä päivää juhlatunnelmaan. Tapahtuma herätti hilpeyttä ja sai niin paljon positiivista palautetta molemmissa organisaatioissa, että siitä ollaan jo suunnittelemassa jokavuotista perinnettä.

Tänään nautimme Vallilan korttelissa lounaan jälkiruoaksi mm. Stayin' Alive, We Are Family, Despacito #yhdessä @op_ryhma n kanssa. Maistui! 🕺🏿💃🏼👯#lounasdisko #verohallinto #disco

A post shared by Verohallinto (@verohallinto) on

Töihin Verohallintoon

Verohallinto tarjoaa töitä verotuksen eri alueiden asiantuntijoille. Jatkuvasti kehittyvään verotustyöhön tarvitaan uusia osaajia. Tule mukaan!

Lue seuraavaksi Kertymät ja asiakasmäärät